Mini Cooper S Turbo

Mini Cooper S R56 TURBO

Mini Cooper S R56 turbo. Pierwsza generacja Mini z nowymi silnikami doładowanymi, które powstały przy współpracy BMW i Peugeot. Auto niezwykle popularne i modyfikowane przez swoich właścicieli.

CZY JEST COŚ WIĘCEJ NIŻ CHIP TUNING?

Większość klientów decyduje się na  chip tuning, zmianę intercoolera i układu wydechowego. Jednak w silniku N14 drzemie jeszcze ukryty potencjał w wałkach rozrządu.

Na widocznym obok wykresie widać jaką poprawę mocy i momentu obrotowego można uzyskać. I to wyłącznie po zmianie samych wałków rozrządu, bez chip tuningu i innych zmian mechanicznych. Zatem jeśli już zmieniłeś dolot, wydech i intercooler w swoim Mini. I gdy nie chcesz wymieniać turbo na większe to mamy odpowiedź na to jak uzyskać dodatkową poprawę osiągów w Twoim Mini Cooper S.

Wystarczy wymienić wałki rozrządu na Cat Cams! Dodatkowe 14KM i 19Nm, bez utraty osiągów w niskim zakresie obrotów. Największa poprawa jest widoczna w średnim zakresie obrotów który jest kluczowy dla codziennej jazdy samochodem.

Gdyby w tym samochodzie zastosowano chip tuning, dodatkowe KM i Nm są bez wątpienia do uzyskania.

ROZWIĄZANIA DLA SPORTU

Mini Cooper S Turbo

W naszej ofercie do silników N14 mamy trzy modele wałków rozrządu. Pierwszy i najłagodniejszy został opisany powyżej. Jeśli jednak szukasz rozwiązania do dużego turbo dla Twojego silnika, lub wałków rozrządu do Motrsportu wraz ze sprężynkami i talerzykami. Napisz do NAS. A przedstawimy Ci naszą ofertę w tym zakresie.

Jeśli szukasz rozwiązania dla Mini Cooper S R53, sprawdź naszą ofertę i publikacje na ten temat w TYM LINKU.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *