Mini Cooper S R56 TURBO
Mini Cooper S R56 turbo. Pierwsza generacja Mini z nowymi silnikami doładowanymi, które powstały przy współpracy BMW i Peugeot. Auto niezwykle popularne i modyfikowane przez swoich właścicieli.
CZY JEST COŚ WIĘCEJ NIŻ CHIP TUNING?
Większość klientów decyduje się na chip tuning, zmianę intercoolera i układu wydechowego. Jednak w silniku N14 drzemie jeszcze ukryty potencjał w wałkach rozrządu.
Na widocznym obok wykresie widać jaką poprawę mocy i momentu obrotowego można uzyskać. I to wyłącznie po zmianie samych wałków rozrządu, bez chip tuningu i innych zmian mechanicznych. Zatem jeśli już zmieniłeś dolot, wydech i intercooler w swoim Mini. I gdy nie chcesz wymieniać turbo na większe to mamy odpowiedź na to jak uzyskać dodatkową poprawę osiągów w Twoim Mini Cooper S.
Wystarczy wymienić wałki rozrządu na Cat Cams! Dodatkowe 14KM i 19Nm, bez utraty osiągów w niskim zakresie obrotów. Największa poprawa jest widoczna w średnim zakresie obrotów który jest kluczowy dla codziennej jazdy samochodem.
Gdyby w tym samochodzie zastosowano chip tuning, dodatkowe KM i Nm są bez wątpienia do uzyskania.
ROZWIĄZANIA DLA SPORTU
W naszej ofercie do silników N14 mamy trzy modele wałków rozrządu. Pierwszy i najłagodniejszy został opisany powyżej. Jeśli jednak szukasz rozwiązania do dużego turbo dla Twojego silnika, lub wałków rozrządu do Motrsportu wraz ze sprężynkami i talerzykami. Napisz do NAS. A przedstawimy Ci naszą ofertę w tym zakresie.
Jeśli szukasz rozwiązania dla Mini Cooper S R53, sprawdź naszą ofertę i publikacje na ten temat w TYM LINKU.